Asiakaspalvelumme uudistuu

acrc

Axel Group Oy:n huoltoyksikössä on otettu käyttöön uusi ACRC huoltotoiminnan seuranta- ja etäyhteysohjelmisto.
Jokaiseen Axel Groupin toimittamaan tablet / PC laitteistoon asennetaan valmiiksi ACRC client ohjelmisto, joka voidaan aktivoida asiakkaan toimesta myöhemmin.

ACRC mahdollistaa laitteiston online etäyhteyden, joko asiakkaan itsensä tai Axel Groupin huollon toimesta.
ACRC:n kautta dokumentoidaan laitteen päivitykset ja huollot. Käyttäjä voi sen avulla tehdä yksikkökohtaiset huolto-ilmoitukset suoraan ja ne tallentuvat laitehistoriaan automaattisesti. ACRC käyttölisenssi hinnoitellaan aktivoimisen yhteydessä ja hinta määrittyy käyttöaktiivisuuden ja laitemäärän mukaan (Axel Care hinnasto)

ACRC on käytössä aina passiivisena, ilman etäyhteyttä laitehistorian seurannassa. Tämän tiedon asiakas saa käyttöönsä ilman lisäkustannuksia laitehuollon yhteydessä.

ACRC ohjelmistoon voidaan lisätä myös esim. ajoon lähtemisen ilmoitukset, tallentaa aloitusaika, henkilö ja muita ajoneuvon tarkistustietoja.
ACRC käynnistää sisäänkirjautumisen yhteydessä varsinaisen sovellusohjelmiston.
Myös nämä tiedot voidaan tallentaa laitehistoriaan myöhempää käyttöä varten.

Tarkempia tietoja ACRC ohjelmiston käytöstä ja hinnoittelusta saa:

+358 10 42 555 19
support@axelgroup.fi

ACRC ohjelmistoon voi tutustua linkistä:

http://huolto.axelgroup.fi/demo

Bookmark the permalink.

Comments are closed.